escort

İzmir Rus Çıtır Escort Cindy

İzmir Rus Çıtır Escort Cindy
İzmir Rus Çıtır Escort Cindy - Image 1İzmir Rus Çıtır Escort Cindy - Image 2İzmir Rus Çıtır Escort Cindy - Image 3İzmir Rus Çıtır Escort Cindy - Image 4İzmir Rus Çıtır Escort Cindy - Image 5İzmir Rus Çıtır Escort Cindy - Image 6İzmir Rus Çıtır Escort Cindy - Image 7İzmir Rus Çıtır Escort Cindy - Image 8

Detaylar

Selam beyler izmir’e geldim sizin için  ben izmir rus escort  cindy  sizlerle unutulmaz aşk tadında seks yaşamak için  kalktım moskova dan geldim siz türk erkek leri güzel rus kızlarına çok kibar ve cömertmişsiniz  bu şekilde sizlerden bahsediliyor. Zaten yıllardır sizlerin seks konusundaki üstün performansını duyar içgeçiririz. Nihayet bende geldim izmir rus escort  sindi  hizmetinizde. Hem seks konusundaki eksikliklerimi kapatıcam hemde para kazanıcam inşallah.  Gecenize renk katması için benim gibi genç, dinamik, enerjik, pürüssüz bebeksi vücudum ve sexy vücut hatlarımla herkezin sahip olmak isteyeceği güzelliğimle umarım güçlü ve karizmatik türk erkek lerinle yani sizlerle yatakta zevk manyağı olacağız. Benim asıl mesleğim mankenim 22 yaşındayım. 1.55 boyunda 50 kilodayım sizin evinize ve otelinize gelirim..

İZMİR GERÇEK RESİM RUS ESCORT

       İZMİR RUS ESCORT CİNDY

İlişkilerim’de Anal teklif bile etmeyin zaten daracık vajinamın ve ateşimin müftelası olacaksın kondom kullanımı şart değil . Benim gibi tazecik bir gonca gülü soldurmak istemessiniz dimi canım? O yüzden elit beyler sizleri bekliyorum çok bekletmeyin olurmu?

Gerçek rus güzeller güzeli izmir rus escort Cindy  yani bana ulaşmak için yapmanız gereken çok basit aşağıdaki telefondan arayın ya evinize yada otelinize gelip size eşlik edeyim. Kişisel bakımıma özen gösteren tertemiz bir kızım sizlerde umarım aynı özeni gösterirsiniz. Seks konusunda çok iddalıyım  çok genç ve enerjikim, yatakta yılan gibi kıvrılıyorum tut tutabilirsen yani , tutamam diye korkma çok istekliyim seni sonuna kadar içimde hissetmek için sabırsızlanıyorum arayın ve beni isteyin geleyim yada buyrun evime gelin yoğun sevişmeli harika oral gibi vazgeçilmez muamelemi yaşayın bence görüşmek üzere mucukk.. 

TEL(tıkla ara): 0505 010 08 40

  

8139 toplam, 3 bugün

  

Escort NO: 786593c7bcbc3ce3

Sorun Bildir

İsteğiniz işlenirken, lütfen bekleyin ....

Yorum Yazın